ياري سبز افكار

سلام دوستان من،

امروز مي خوام داستان بعدي خودم رو شروع كنم به نوشتن.

اگه يادتون باشه كتاب قبليم: خونه ي جديد بلوطي بود

و اگه يادتون باشه : گفتم اون يه مجموعه است در مورد يه زرافه يك با مادرش از

باغ وحش به يك جنگل حفاظتي منتقل ميشه.

حالا قسمت دومش رو مي خوام چاپ كنم .

مي خوام اين يكي، آموزش باشه .

مثلا آموزش حفاظت از محيط زيست، يا كمك به همنوع ويا .....

هم اكنون نيازمن ياري سبز افكار شمايم.

لطفا راهنماييم كنين.

البته خودم يه فكرايي تو سرم دارم ها. اما دوست دارم شماهام كمكم كنين.

مطمئن باشين از نظرهاتون استفاده ميكنم البته با ذكر اسمتون.

مطمئن باشين اگه تو قسمت دومش هم استفاده نكنم تو قسمت هاي بعدي استفاده خواهم كرد.

آخه خودم نزديك به 12 قسمت تقريبا طراحي كردم.اما.....

اما اگه نظرات شما بهتر باشه اول از اونا استفاده ميكنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 28 فروردين 1394برچسب:داستان,ياري,سبز,افكار,عكس,زرافه,دهقان اسدي,پرورش افكار,, | 15:53 | نویسنده : اسدي |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.